شناسایی و تبیین صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان برای اجرای برنامه‌های آموزشی مبتنی بازی در مدارس

پژمان صالحی؛ مهران خلج

دوره 5، شماره 16 ، تیر 1401، ، صفحه 79-121

https://doi.org/10.22054/jti.2023.67173.1350

چکیده
  تحقیق حاضر به بررسی صلاحیت‌های حرفه‌ای موردنیاز معلمان ابتدائی برای اجرای اثربخش روش‌های تدریس مبتنی بر بازی (بازی محور) در مدارس ابتدائی شهر تهران پرداخته است. جامعه آماری نسز در این پژوهش، شامل معلمان مدارس، معلمان حق‌التدریس، مدیران مدارس، دانش‌آموزان منطقه 10 آموزش‌وپرورش تهران و نیز دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در سال 1401 ...  بیشتر